Sokan kérdezték már tőlünk, hogy amikor ékszert rendelnek, mi várható a küldeményben. Sokan félnek a meglepetésektől, de mi kellemes meglepetéseket igyekszünk szerezni vásárlóinknak. Zsákbamacskát – természetesen – nem árulunk, azt átengedjük a vásározóknak, búcsúkban árusító kollégáknak (akik munkáját egyébként nagyon tiszteljük, hiszen keményen megdolgoznak ők is a vevőik öröméért). A mi területünk más, aki nálunk vásárol, annak érdeke, hogy tudja, mit fog kapni. Íme hát, megmutatjuk egy példán!

Példánkban egy különleges arany gyűrű szerepel: egy Alhambra sárga-rozé prizmás gyűrű. Amikor megkapjuk rá a rendelést, kiválasztjuk a megfelelő darabot (példánk esetében a több különféle méret közül), és lemérjük, hogy súlyban és méretben megfelel-e a rendelésben szerepelteknek.

A megrendelt ékszerhez hozzá illő ékszerdobozt adunk, ami nem csak a szállítás során védi, hanem arra is alkalmas, hogy ha ajándéknak szántad az ékszert, ebben a dobozban át is adhatod. Ha igényesebb, különlegesebb dobozt szeretnél, csak jelezd a megrendelésed során a megjegyzés rovatban, vagy akár telefonon is hívhatsz minket, és segítünk választani. Egyedi dobozok esetén minden esetben előzetes árajánlattal keresünk meg, mivel a könnyű karton, meleg és barátságos plüss dobozok mellett az igényes fa és a rendkívül elegáns, akár LED-világítással elbűvölő bőr dobozok ára között jelentős eltérés lehet. Egy biztos: dobozaink mindig megfizethető, értékükhöz mérten jutányos árú termékek. Bátran élj e lehetőséggel, arra törekszünk, hogy jól járj, és szívesen visszatérj hozzánk!
A Mia, Diversa, Cango & Rinaldi és CNG termékekhez a gyártó által biztosított csomagolást adjuk, amely kollekciónként is eltérő lehet. Más, jellemzően márkás divatékszerek, nemesacél ékszerek esetében is előfordul, hogy a gyártó eredeti csomagolásával küldjük az ékszert. Minden esetben gondoskodunk azonban a termék szállítás alatti megfelelő védelméről!

Gyakran tapasztaljuk azt a bizonytalanságot, amit az ékszerek tisztításával kapcsolatban éreznek az emberek. Ebben is igyekszünk segíteni, és a kiválasztott nemesfém fajtájának megfelelő, kifejezetten ezüsthöz, vagy példánk esetében aranyhoz való tisztítókendőt is mellékelünk a megrendelt ékszer mellé. A kis méretű kendő egy-két évre elegendő, akár még tovább is jó lehet, ha rendszeresen tisztítja az ékszert. Amennyiben minőségi, hosszú évekre, évtizedre elegendő ékszertisztító anyagot keresel, a Hagerty cég speciális tisztítókendőit, tisztító folyadékait is be tudjuk szerezni Neked. Ezek a termékek azonban némi hozzáértést is igényelnek, és áruk az élettartamukkal arányos. Érdemes tudnod, hogy a nemesacél termékekhez nem adunk tisztítókendőt, mert azokhoz nincs. A nemesacél ékszerek tisztítása éppen csak egy kis vízzel megnedvesített, puha törlőkendővel végezhető, amit gondos szárazra törlés kell kövessen.
A Cango & Rinaldi, illetve CNG ékszereink tisztítását a hozzájuk tartozó használati utasításban találja meg.

Nemesfém ékszereink mellől nem hiányozhat az eredetiségét igazoló, és a garanciális feltételekhez szükséges adatokat tartalmazó Garanciakártya sem! A Garanciakártyán található link vezet a honlapunkról letölthető részletes Garanciális feltételekhez. A Garanciakártyán feltüntetjük a termék fajtáját, típusát, anyagát és annak finomságát is. És ez még nem minden…

A Garanciakártyára felvezetjük az ékszer általunk, OMH-hitelesítéssel rendelkező mérlegen mért tömegét, és azt is, hogy a különféle hatósági jelzések, mint a fémjel és a finomságjel, hol találhatók az ékszeren. Egyes ékszereket nem kell fémjelezni: az erre vonatkozó szabályok is olvashatók a Garanciakártyán. Azt is feltüntetjük továbbá, hogy az ékszer milyen követ tartalmaz, és hogy napi, vagy alkalmi használatra készült-e. Természetesen nem hiányozhat a garancia időtartama és annak kezdete sem, és megtalálható rajta az elérhetőségünk is. Amelyik termékhez a gyártó biztosít garancialevelet, azoknál a Garanciakártyát sok esetben a gyári garancialevél helyettesíti.

A kitöltött Garanciakártyát biztonsági okokból nem részletezett módon hitelesítjük, majd az eredetiségét igazoló hologramos matricával látjuk el. A matrica helyzete, a rajta lévő esetleges "hibák" jellege és helye egyedi és az eredetiség ellenőrzését segíti.

Amikor már szinte minden együtt van, egy utolsó ellenőrzést végzünk, majd kiállítjuk a kiválasztott kézbesítő szolgálat fuvarlevelét (ami valójában a csomagra ragasztott matrica), és az elektronikus számlát. A termék ilyenkor már csak a csomagolásra vár. Elárulunk egy titkot is: van egy kis babonánk. Bolondozásnak indult, és szokássá vált, hogy amikor idáig jutunk az előkészítésben, a csomagolást végző munkatársunk az ékszer fölé teszi a kezét, és így szól: "Szerezz sok örömet!" Szeretnénk remélni, hogy ez be is következik! :) Ártani bizonyosan nem árt!

Az ékszert a dobozával, Garanciakártyájával és tisztítókendőjével buborékfóliával bélelt tasakba helyezzük. Ha a díszdoboz elég nagy, a Garanciakártya és a tisztítókendő az ékszer fölött, a dobozban kap helyet, de ha nem fér oda, akkor a képen is látható módon mellé csomagoljuk. Az ÉkszerExpressz szállítás esetén a csomagolás eltérő, mivel az így kézbesített ékszereket személyesen mi magunk szállítjuk a megrendelő által megadott budapesti címre.

A felcímkézett boríték ilyenkor már csak a futárra vár. (A csomagcímkén a rendelés és a megrendelő azonosíthatóságának elkerülésére, a megrendelő személyiségi jogainak védelmére minden, azonosításra alkalmas adatot retusálással felismerhetetlenné tettünk. Természetesen a tényleges küldeményen mindent igyekszünk helyesen kitölteni!)

Egy utolsó védelmi vonal: a borítékokat az ÉkszerExpressz
logójával és a nevének rövidítéseként EXXPRESSZ felirattal ellátott ragasztószalaggal zárjuk le. A szalag így felismerhetővé teszi, ha a csomagot valamilyen, kirívóan ritka véletlen folytán felbontanák, vagy az megsérülne. Amennyiben a szalagon sérülést találsz, vedd fel velünk a kapcsolatot: írj nekünk e-mailben, vagy hívj minket!
Bízunk benne, hogy megnyerte tetszésedet az, ahogy a leggondosabb kiszolgálásra törekszünk, és Neked is küldhetünk valami szépet!