Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Szállítás: következő munkanapra! Gyorsabban szeretnéd? Válaszd az ÉkszerExpresszt!
Megnéznéd átvétel előtt az ékszert? Egyeztess velünk időpontot a +36 20 2177444 telefonszámon!
Elakadtál? Nem vagy biztos benne? Segítségre van szükséged?
Kollegánk segít, hívd fel! +36 20 583-8923 Ha kell, visszahív!
Egyedi elképzelésed van? Megvalósítjuk! Hívd a +36 20 2177444 telefonszámot!
Segítségre van szükséged? Kérdésed van? Tanácsot kérnél?
Kollegánk segít, hívd fel! +36 20 583-8923 Ha kell, visszahív!

Korszerű intelligencia – a Te szolgálatodban!

Korszerű intelligencia – a Te szolgálatodban!

Egyre jobban terjed a webshopokon is az AI, vagy magyarul MI – a mesterséges intelligencia. Mi azonban nem csak a korral haladunk, de a vevőink igényéhez igazítjuk az alkalmazott technológiákat. A vásárlóinkkal a természetes intelligencia segítségével tartjuk a kapcsolatot: itt egy élő ember válaszol!

Korszerű?

Hetente több olyan értékelést is kapunk különféle internetes elemző, keresőmotor-optimalizáló és értelmetlen marketing-blablába fojtó cégektől, hogy nem vagyunk eléggé korszerűek, mert nincs mesterséges intelligencia alapú ügyfélszolgálatunk, nincs AI chat, és majd ők fellendítik... 

Ebben van is igazság. Bár használjuk a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket is, azok a háttérben, mélyen elrejtve vannak jelen, a saját munkánk támogatására. A webáruházunkban egyetlen AI, bocsánat, MI által összeollózott szöveget, egyetlen automata beszélgető robotot (chat botot) sem fogsz találni. Még a termékleírásaink is ember által megfogalmazott, kézzel begépelt, régimódi és valóságra alapuló szövegek, amiket magukról a bemutatott termékekről írunk. Néha előfordulhatnak általánosságok, hiszen például egy kereszt medálról nem lehet túl változatosan írni – valószínűleg kereszt alakú lesz, és medál, és véletlenül sem csillag vagy kör. De ha mégis, akkor arra fel fogjuk hívni a figyelmed! Ahogy az apró eltérésekre is, ami alapján az egyik vagy a másik szimpatikusabb lehet, közelebb találhat a szívedhez.

Miért nem találkozol mesterséges intelligenciával nálunk?

Kipróbáltunk néhány MI megoldást, és arra jutottunk, hogy megbízhatatlan általánosításokat kapunk, ha rá bízzuk magunkat. Nekünk azonban fontosabb, hogy a vásárlónk tényleges, valós információt kapjon a termékeinkről, a különféle lehetőségeiről. Az MI gyakran téves dolgokat állít, az általa létrehozott tartalom nagyon alapos átnézésre és javításra szorul. A legtöbb esetben tovább tartana az MI tartalmának javítása, mintha magunk írnánk meg a szövegeinket, állítanánk össze a tudnivalókat.

Ennél azonban fontosabb, hogy szeretjük tartani a vevőinkkel a kapcsolatot, tanulni a visszajelzéseikből, fejlődni az igényeikkel, és együtt örülni, ha tetszik nekik a termékünk, vagy megoldást találni, ha mégsem. A vásárlóink pedig nekünk adnak visszajelzéseket, nem egy algoritmusnak, amit vagy jól, vagy rosszul írtak meg... Elmondják, hogy fontos számukra az emberi hang, a személyes törődés, és az, hogy egy űrlap vagy egy automata használata helyett elmondhatják a problémájukat, és beszélhetnek, beszélgethetnek róla. Fontos az emberi kapcsolat! Igen, nekünk is.

Akkor mire használjuk a mesterséges intelligenciát?

Anyák napi promóció képeElemzésekre, ötletek után kutatva, és új, korszerű mintákat tanulva gyakran vesszük igénybe ezt az új, és tényleg korszakalkotó technikát. Időnként készíttetünk leírásokat, cikkeket, marketing anyagokat a mesterséges intelligenciával, hogy lássuk, mi az, amit érdemes tőle eltanulni. Újabban képanyagokat is generáltatunk mesterséges intelligenciával, ha reklámhoz, vagy hangulat kialakításához olyan látványra van szükségünk, ahol nem a valós, tényleges termékeinknek kell megjelenni. A mesterséges intelligenciával létrehozott képek a jelenlegi technikai szint mellett elég ritkán bizonyulnak használhatónak…

Az itt látható kép a 2024-es anyák napi reklámhoz készült, egyike a jobban sikerült AI képeinknek. 

Micsoda? Mesterséges képek?

Arra mindig ügyelünk, hogy a termékeinkről saját magunk készítette, igényes és pontos képanyag kerüljön fel. Még azt is vállaljuk, hogy az ékszereink anyagából eredő bizonyos „hibák", sajátosságok láthatóak lesznek... Így a fém felületek megmunkálásra utaló egyenetlenségei, fénytörési sajátosságai a maguk valójában jelennek meg, a kövek apró foltjai, csillogásai sem esnek a retusálás áldozatává. Természetesen retusálni muszáj: a por, ujjlenyomat nem kell a képre, a színeknek a lehető legjobban egyezni kell. De megőrizzük a fémjelzés nyomait, a gyártók jelzéseit, hogy amikor kézbe veszed az ékszert, régen áhított ismerős legyen, és ne egy tolakodó, ismeretlen idegen. Főleg a kis szériás termékeinknél jó esélyed van arra, hogy a csomagolásból kibontva pontosan az az ékszer kerüljön a szemed elé, amiről a fénykép készült.

De az MI chat mindig elérhető!

Ez igaz. Nagyon valószínű, hogy ha éjjel háromkor próbálod az ügyfélszolgálatunkat hívni, nem fogjuk fogadni a hívást. Az emberi kapcsolat hátránya az, hogy emberi tulajdonságokhoz, például időbeosztáshoz kell alkalmazkodni. Több éves fennállásunk óta (2016-ban indult a webáruházunk!) eddig nem okozott gondot. Elsősorban azért, mert minden megkeresésre, hívásra igyekszünk a leghamarabb válaszolni, és ha nem tudunk azonnal fogadni egy hívást, visszahívjuk az érdeklődőt! A tapasztalatunk az, hogy a komoly szándékú hívók számára ez a legjobb segítség. És az a fő célunk az ügyfélszolgálati tevékenységünk során, hogy ne csak elérhetők legyünk, hanem segítséget is adjunk. És ami fontosabb: nem egy statisztikai adatnak, hanem személyesen Neked!

 

A cikk mesterséges intelligenciával létrehozott képeit a magyar fejlesztésű Tengr.ai készítette.

Az oldal tetejére